Tuesday, October 18, 2016

Forex nuus kalender v3 0

Ekonomiese Kalender FX Ryk - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting wat op hierdie webwerf. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. Lbtrader mdash hallo lb handelaar welkom terug asseblief een vraag vir jou i ve in die verlede na u weet 'n baie oor dit asseblief kan jy weer verduidelik wat is die beste reeks van Ichimoku waarskuwings vir verhandeling op die begin van die tendens en op. 4xAddict mdash quotCS kan 'n insig in tendens rigting te verskaf wanneer 'n tendens lyn oor die mees onlangse CS hoogtepunte (of laagtepunte afhangende van die mark rigting) is getrek. quot sry kan u dit te verduidelik in groter besonderhede. Ek amtrying om £ 4xaddict TKS vind vir jou vriendelike verduideliking mdash TKS baie Ek is wakker die quot graad van voorkoms quot beteken monitering net sterk seine. i dont weet hoekom nie, maar ek tought dat senkou span kruis was die belangrikste aanwyser omdat 26. hallo newbe4ichi mdash lees asseblief al die volgende sy die quotbookquot 19, 2009 1:01 dag verskil is te wyte aan die geskiedenis oorspronklike ichi is 9/26/52 maar dit beteken Saterdag is veronderstel oop te wees. daaronder is nie die geval in die meeste markte in elk geval suiwer. TKS Apufx sal probeer dat vanaand. mdash TKS vir jou antwoord goeie dag vir julle recidiviste Apufx TKS - aflaai prob ichilite mdash TKS vir jou vriendelike antwoord in werklikheid wanneer ek probeer om lêer te stoor in die persoonlike aanwyser in my fx pro ek net kan dit nie sien nie die binnekant van die lys van persoonlike aanwysers en wanneer ek probeer om dit weer stoor systel sê lêer. dowload probleem. mdash RE: Ichilite aflaai Quote: Originally Posted by feri Z kosic Waar kan ek jou Indiese af te laai Ek het probeer om dit met. ex maar sy vir deskundige adv en ek nogal nie experienc in hierdie gebied. Baie dankie. TKS kinonen mdash pls kan u help ek is tryng om jou indcator maar fxpro nie die geval werk met PHP formaat verniet aflaai. sry pls kan u verduidelik in besonderhede wat moet ek doen TKS recidivitse hulp. kan u plaas laaste weergawe van. mdash Ek het probleem om dit te laat werk kan jy post die laaste weergawe van die raad Ichimoku sein v 2,0 of v 3,0 thank you very much. Bravo aan Vic en alle ander krygers recidiviste Ichimoku tot in alle ewigheid mdash hallo vriende Ek is besig met 'n multi tyd Ichimoku myself sedert 'n paar. maande. Ek sal plaas wanneer gereed, maar sy het nog nie ok. 3 vrae pls 1 / vir die kant van die kumo wolk. bullish of lomp. aanwysers mdash hallo asb kan u my gee die aanwysers wat jy gebruik op hierdie grafiek TKS recidivistePlot Nuus aanwyser (weergawe 3.0) 13 September 2015: Ignoreer asseblief die res van hierdie draad. Weergawe 3 korrek werk nie meer, as gevolg van veranderinge in die formaat van die VF kalender. Ek het uiteindelik besluit om die nuus downloader heeltemal herskryf (met behulp van Autohotkey in plaas van my ou weergawe van Clarion). Die jongste weergawe van Plot Nuus (tans 4,07) kan hier gevind word. 19 Julie 2012: Dit wil voorkom asof hierdie aanwyser nie meer korrek werk, soos die formaat van die VF kalender is verander. Hier is drie ander nuus aanwysers wat jy dalk wil om te kyk na: 1 2 3 Let wel: Running hierdie aanwyser op 'n Vista of Win7 opset kan onvoorspelbare resultate veroorsaak. Gebruik op eie risiko. Ek het nie die fasiliteite om probleme op een van hierdie platforms te los. Lees poste 198-208 hier. en / of kontak Microsoft of jou Windows verskaffer vir meer inligting. Dit is die finale weergawe van die Indy, en ek nie meer vrae in hierdie draad. Redes: 1. Verhoogde werksverpligtinge elders. 2. Die Indy korrek hardloop vir 'n paar maande nou. Die meeste vrae lyk as gevolg van Vista of Win7 giere te wees. 3. In baie gevalle, dit lyk asof ek herhaaldelik tik dieselfde moeë ou antwoorde. As jou vrae Arent antwoord in die instruksies, kan jy welkom om die poste in die draad gelees voel, en eksperimenteer met jouself die instellings. 4. Neem asseblief kennis dat die Indy is gratis, en is dus op 'n as voorsien, neem-dit-of-los-dit, gebruik-op-jou-eie-risiko basis. Nuutste vrystelling: v 3,03, 30 Augustus 2010. 1. Aflaai en Pak die Nuus v303.ZIP lêer in die gids MT4, pak die lêers binne die relevante sub-gidse en te vervang enige bestaande lêers met dieselfde naam. 2. Restart MT4. 3. Begin die Calc Timeshifts. EX4 script as jy wil die tyd skyf outomaties bereken vir jou. Vir verdere instruksies, bykomende inligting, screenshots, vrylating geskiedenis, ens, lees asseblief die Operating instruksies dokument (sy in die zip-lêer). Vrylating 3.10 --- 16 Mei 2011 Weergawe 3.10 sluit in: --- al die beskikbare in v3.03 funksies (lees asseblief die handleiding in die lêer Nuus v303.ZIP, voordat jy vrae) --- vermoë om beide plot die omsendbrief simbole en rollende venster in 'n aparte sub-venster --- vermoë om gebeure te filter deur hul beskrywing --- 'n script wat nuusgebeure vat in backup. zip om GMTX tyd stempel, motor-aanpassing vir daglig besparing --- 'n weeklikse herinnering aan FFcal. EXE (krediet aan pips4life vir hierdie maar ek verkies om dit ten minste twee keer per dag te voer) hardloop --- zip lêer van nuusgebeure uit 1 Januarie 2007 thru 22 Oktober 2011 (Pak in. / gids kundiges / lêers, te vervang enige bestaande lêers) Onlangse Nuus v310 Indy (aflaai na / kundiges / aanwysers gids) --- nuwe parameters:. WAAR erwe beide die omsendbrief simbole en rollende venster in die hoof grafiek venster, presies soos tevore. Let daarop dat v3.10 moet 'n nuwe sub-venster ongeag skep, te danke aan MT4 eienaardighede. Sleep die skeiding van hierdie leë sub-venster so klein as moontlik te maak (of gebruik v 3,03 in plaas) ONWAAR erwe beide die omsendbrief simbole en rollende venster in 'n aparte grafiek sub-venster. Gebruik VertSpacingPips. SymbolSize. ens te simbool spasiëring pas (en / of sleep MT4s tussen-weduwee separator), en ShowUpcomingXEvents. EventCorner. EventFontSize. ens om net so pas die rol venster van naderende gebeure. DescriptionContains1 DescriptionContains2 DescriptionContains3 DescriptionContains4: Hierdie parameters is 4 onafhanklike toetse wat filtrering van nuusgebeure toelaat deur beskrywing. Alle velde word geval - in sensitiewe en indien links leeg, uit te voer nie filter (bv geïgnoreer). Let daarop dat alle ander filters (bv PlotTheseCurrencies. PlotTheseImpacts. Ens) ook nagekom moet word, ten einde vir 'n gebeurtenis word gestip, vertoon, uitgevoer, ens (afhangende van ander parameter instellings) As die teks in die nuusgebeurtenis beskrywing (bv quotGDPquot ) ooreenstem met enige van die 4 filtreerparameters, dan die geleentheid verby die toets (dws dink quotORquot toestand), en sal geplot, vertoon uitgevoer, ens Jy kan verskeie (tot 20) toestande in elke parameter te skep, geskei deur vertikale bars (), wat almal ten einde voldoen moet word vir die geleentheid om hierdie deel van die toets (dws dink quotANDquot toestand) te slaag. Jy kan 'n komponent toestand voorafgaan deur 'n tilde (), wat beteken dat die volgende teks nie in die geval beskrywing eksemplaar moet: As jy die parameters soos volg: DescriptionContains1. FARMPAYR ADP DescriptionContains2. BBP dan is die enigste nuus gebeure wat sal wees uitset sal wees: (1) 'n geval dat die teks quotFARMquot ( 'n mengsel van die boonste / klein) en ook die teks quotPAYRquot bevat, enige plek in die beskrywing, maar NIE die teks quotADPquot (2) elk geval dat die teks quotGDPquot Presets --- Onlangse News. TXT lêer bevat (aflaai in. / kundiges / lêers gids) --- wat nodig is vir verenigbaarheid met Onlangse Nuus v310 aanwyser. Weeklikse PlotNews reminder. mq4 Indy (aflaai in. / Kundiges / aanwysers gids) --- indien nodig Skakel om GMT. mq4 skrif (te laai in. / Kundiges / skrifte gids) --- indien nodig Dit sal al die nuusgebeure lees in die lêer. /experts/files/backup. csv (of wat ook al jou InputFile inskrywing is) en her-tyd stempel hulle in die uitvoer lêer. /experts/files/newsgmt. csv (of wat ook al jou OutputFile inskrywing is) volgens jou ShiftToGMTPlus parameter inskrywing. Die script aanvaar dat al die gebeure in VF kalender is New York tyd, en dat New York is GMT-4 wanneer die waarneming dagligbesparingstyd en GMT-5 wanneer sy nie. Al hierdie dinge is korrek, sover ek weet. Dit veronderstel ook aan dat die invoer bestaan ​​reeds in. / Kundiges / lêers. Let wel: FFcal. EXE weer skep die. /experts/files/backup. csv lêer van al die gebeure in sy databasis (die kalender. lêers) elke keer as dit uitgevoer word. Dit dan weer tyd tempel die gebeure om ure GMTX, waar X die waarde wat jy in ShiftToGMTPlus betree. Hierdie waarde kan positief, negatief wees (vir GMT-X), desimale (bv 9.5 9 uur 30 min), en / of groter as 24 as jy wil om te skuif met meer as 'n hele dag. Die proses moet 'n paar sekondes net neem en 'n boodskap pop-up sal verskyn wanneer die volledige. Vrylating 3.11 --- 20 November, 2011 Weergawe 3.11 sluit in: --- Alles in v3.10 --- Popup agenda nou hardloop Sun - gtSat (in ooreenstemming met die VF kalender) in plaas van Ma - gtSun --- Kalender lêers nou sluit (VF-kalender gebaseer) nuusgebeure uit 1 Januarie 2007 thru 19 November 2011 Pak die Nuus Setup v311.ZIP lêer om die installasie program NewsSetup. EXE verkry. Hierdie program begin en volg die instruksies op die skerm. Sien die handleiding (Nuus aanwyser v 3 - bedryf instructions. doc) vir meer inligting. Dit sal hulle in die gids MT4. MT4 Aanwysers / EAS deur Hanover: Onlangse Sterkte 8212 vertoon line-gebaseerde plot van geweegde gemiddelde van die munt (in teenstelling met 'n paar) sterkte Onlangse Pryse 8212 vertoning-line gebaseer erwe van enige kombinasie van pare / tydsraamwerke op jou huidige grafiek, vergelyk hul relatiewe sterkte Onlangse kerse 8212 vertoon kerse van enige kombinasie van pare / tydsraamwerke op jou huidige grafiek Onlangse SR 8212 Auto-plot horisontale ondersteuning / weerstand lyne gebaseer op 'n wye verskeidenheid van instellings Onlangse Nuus 8212 vertoon komende en / of historiese nuus aankondiging van VF kalender aftelling / waarskuwing komende aankondiging Daily lines / Boxes 8212 Auto-plot horisontale of vertikale lyne, bokse, simbole op die gebruiker-gedefinieerde keer, dae van die week, ens Wys Info al pare 8212 vertoon verspreiding, daaglikse reeks, dollars / pit, ruil tariewe ens vir alle pare Gespasieerde lines 8212 Auto-plot horisontale lyne op jou kaarte Stealth Meester EA 8212 verberg jou SL en TP van gewetenlose br0kers Doen-dit-self waarskuwings bouer kit 8212-kode sjabloon wat jy kan kopieer / plak wat pop-up sal voeg en / of e-pos kennisgewings vir die meeste standaard aanwysers Nuus v303.zip 2.0 MB 50381 downloads Uploaded 18 September 2010 16:45 NewsSetup v310.zip 2.3 MB 10977 downloads Uploaded 17 Mei 2011 02:07 NewsSetup v3-11.zip 2.2 MB 14809 downloads Uploaded 19 November 2011 15:50 Im dankbaar vir hierdie werk as die laaste weergawe is nie meer nie werk nie. Maar hoekom is dit so baie meer ingewikkeld as die laaste weergawe Die weergawe wat ek het was 'n eenvoudige mq4 aanduiding dat jy gooi op die grafiek en wha-la al die nuusberigte is daar. Maar hierdie een het exe lêers uitvoering en die mees irriterende ding is besig om die tyd in vergelyking met New York. Ek sou verkies relatief tot GMT want dit is wat in my vorige weergawe en werk goed .. In elk geval, dankie vir hierdie. nog rondspeel daarmee. Digitale Soul. Hoe kan dit wees meer ingewikkeld. dit het 'n bykomende stap wat u 'n kortpad sleutel bygevoeg om dit uit te voer kan hê. Probeer om die instrument te verstaan ​​b4 u maak ondankbare kommentaar. Die kern funksie is dieselfde, Hanover het 'n aflaai script funksie bygevoeg, sodat ons nie getref VF webwerf dikwels. Im dankbaar vir hierdie werk as die laaste weergawe is nie meer nie werk nie. Maar hoekom is dit so baie meer ingewikkeld as die laaste weergawe Die weergawe wat ek het was 'n eenvoudige mq4 aanduiding dat jy gooi op die grafiek en wha-la al die nuusberigte is daar. Maar hierdie een het exe lêers uitvoering en die mees irriterende ding is besig om die tyd in vergelyking met New York. Ek sou verkies relatief tot GMT want dit is wat in my vorige weergawe en werk goed .. In elk geval, dankie vir hierdie. nog rondspeel daarmee. Die vorige nuus bron het vlokkerige geword. ID ontvang 'n groot aantal versoeke om terug te keer na die gebruik van VF kalender as die bron van nuus, wat gebaseer is op New York tyd, nie GMT. As jy wil dit verander, moet jy sal kontak die VF webmeester, as sy buite my beheer. Ek het vrygestel v 3.01, wat 'n paar klein foute is vasgestel, en terug na 'n GMT-gebaseerde verreken stelsel. In elk geval, die verandering van die tyd instellings moet net twee keer per jaar gedoen word, wanneer dagligbesparingstyd verskuiwings in en uit. Die EXE loop moeiteloos en outomaties Theres geen gebruiker ingryping vereis. Die gebruik van MQL4 om die VF kalender HTML gelees word heeltemal te stadig dit alles neem tot 10 minute om 'n weke die moeite werd om van die nuus te ontleed. Vandaar die EXE. Die aflaai is nou 'n aparte proses in 'n poging om oorhoofse op beide die gebruikers rekenaar, en die nuus verskaffers bedieners te verminder. Die ondoeltreffende om af te laai en ontleed die kalender elke keer as 'n gebruiker verfris sy MT4 grafiek, om watter rede ook veral omdat die aflaai moet net die uitvoering as aankondiging data op die kalender (miskien 'n paar keer per dag) het verander. So nou kan jy wissel tussen pare of tydsraamwerke op 'n grafiek sonder onnodige vertragings. Na my mening dis 'n verbetering. Sy moontlik regverdig om te sê dat, toe gedwing om 'n kompromie, Ek leun die rigting van die skryf van funksie-ryk, eerder as om gebruikers-vriendelike, sagteware. Maar is die bogenoemde veranderinge grootliks gedwing julle oor my, vir die redes wat ek beskryf. Let weer lees die disclaimer. Die aanwyser is gratis aangebied, op 'n quottake dit of los itquot basis. As jy dit quotMOST annoyingquot vind, jy welkom om 'n ander aanwyser gebruik. Derk Wehlers is redelik goed. Jammer ek mis die lêer Ek het net afgelaai die Woord doc en lees so ek kon die veranderinge verstaan. Die dokument is na vore STR8 en die proses wys my u net bygevoeg 'n stap. Ek glo regtig DS het die dokument nie gelees word as dit duidelik is dat die script nou voer die aflaai. Ek is persoonlik belangstel in recing hierdie weergawe 3.0. Nie seker wat ur planne is, maar ek hoop jy sal repost dit Thks vir jou werk. Dankie vir jou terugvoer. Ive gepos die Indy, noudat Ive het v 3.01 korrek werk. Aangesluit Desember 2008 Status: Lid 24 Posts Ek hardloop verskeie MT4s in ewenaar dopgehou geïnstalleer, een per verhandel geldeenheid paar. Ek wil graag die script een keer hardloop en dan 'n BAT lêer om die data na ander MT4 installasies kopieer hardloop, so ek doen nie getref die VF site. Watter lêers moet ek kopieer in my BAT lêer alarms. Ek het 'n parameter lêer werk rondom bcoz Ek wou al die gebeure H, M en L geplot maar ek wou net 'n klank alarm vir H en M, so ek het twee Onlangse Nuus een vir die plot net gebeure en een vir net alarms, maar net die H en M belangrikheid vlakke. Geen groot prestasie kwessies, werk baie goed. Die vorige nuus bron het vlokkerige geword. ID ontvang 'n groot aantal versoeke om terug te keer na die gebruik van VF kalender as die bron van nuus, wat gebaseer is op New York tyd, nie GMT. As jy wil dit verander, moet jy sal kontak die VF webmeester, as sy buite my beheer. Ek het vrygestel v 3.01, wat 'n paar klein foute is vasgestel, en terug na 'n GMT-gebaseerde verreken stelsel. In elk geval, die verandering van die tyd instellings moet net twee keer per jaar gedoen word, wanneer dagligbesparingstyd verskuiwings in en uit. Die EXE loop moeiteloos en outomaties Theres geen. Ive gebruik dit 'n bietjie meer en noudat ek dit verstaan ​​sy lyk goed. Ja ek het opgemerk dat die vorige lêer wat gebruik word om te vries en byna crash my MT4 wanneer die aflaai van VF maar nou nie die geval is dit dan doen wat is uitstekend. Ook die GMT verreken funksie is fantasties, ek onttrek my vorige kommentaar en dankie vir 'n uitstekende stuk sagteware waarvoor ek dankbaar. Ive gebruik dit 'n bietjie meer en noudat ek dit verstaan ​​sy lyk goed. Ja ek het opgemerk dat die vorige lêer wat gebruik word om te vries en byna crash my MT4 wanneer die aflaai van VF maar nou nie die geval is dit dan doen wat is uitstekend. Ook die GMT verreken funksie is fantasties, ek onttrek my vorige kommentaar en dankie vir 'n uitstekende stuk sagteware waarvoor ek dankbaar. Bly om te hoor dat jy het dit besig om jou tevredenheid. Sodra youve got die Indy aan jou grafiek met die gewenste parameter instellings, sy net 'n geval van die bestuur van die DownloadNews script elke keer as jy wil die nuus data opgedateer, en laat dit sy werk te doen (en dan oor te skakel tussen tydsraamwerke om die Indy plot het die opgedateer data). Ek hardloop dit 'n paar keer per dag. Ek hoop jy sal vind die VF kalender 'n baie meer betroubare en akkurate bron van nuus data, en een wat homself updates in 'n meer tydige wyse. Die nuus aankondiging beskrywings is geneig om meer bondige te wees, en die impak waardes (hoë, medium en lae) meer sinvol. En as 'n verdere bonus sy geskiedenis dateer terug tot by die begin van 2007 (as jy wil vervloë aankondigings komplot om die uitwerking daarvan op die prys te bestudeer). Maar elke nuus Indy is kwesbaar vir veranderings wat die verskaffers web programmeerders kan maak. As hulle die plek of formaat van die data verander, dan is die nuus aflaai sagteware moet dienooreenkomstig aangepas word. Hopelik sal die VF kalender voortgaan redelik stabiel te bly. Ive het uiteindelik daarin geslaag om (programatically) om die nuutste New York tyd van 'n webwerf, wat beteken dat ek kan nou moontlik outomatiseer die TimeShift berekening heeltemal (geen parameters nodig). Maar - op die tweede gedagtes - ek verkies om dit oop te verlaat, sodat gebruikers hand die simbool plot plekke kan aanpas, indien nodig, as 'n laaste uitweg. Die gebruik van GMT gebaseer neutraliseer noodsaak die gebruik van 3 tydsone parameters in plaas van 2, maar ek stem saam dat sy konseptueel eenvoudiger. Baie dankie vir hierdie wonderlike aanwyser. Maar in jou draad begin Plaas Ek sien 1 fout. 2. Laai die Gratis News. EX4 script in jou / kundiges skrifte gids /. 3. Laai die Gratis News. EX4 script in jou / kundiges skrifte gids /. in jou woord dokument dit 3. Laai die Calc Timeshifts. EX4 script in jou / kundiges skrifte gids /. in elk geval jou 'n wonderwerk op ontwikkeling. en hierdie nuus aanwyser is ongelooflik nuttig om te kyk of ons 'n groot mark Vinnige ja of nee sal hê. nou as jy kan enigste program die aanwyser op die raad om te koop of te verkoop noudat ongelooflike sou wees just kidding gee. ongelooflike werk en dankie weer Ek wil in staat wees om die data FOM hierdie uittreksel en pas dit toe op my EA so dit kan besluit om af te sluit of nie na 'n nuusvrystelling. Ek is nie op soek na 'n piek handelaar of enigiets, net 'n paar algemene logika so as die nuus isnt lyk goed dit 'n oop posisies kan toemaak. Nou ek havent het 'n diep kyk na dit, maar ek neem aan ek sal onttrek data van die CSV-lêer dis hier. Is daar enigiets anders wat ek moet weet Jy kan gebruik óf: (1) die news. csv lêer dis geskep deur die aflaai News script. Die datum / tyd in hierdie lêer is New York tyd, so youd moet waarskynlik jou EA om 'n geskikte TimeShift om te skakel na MT4 tyd (jammer). Die formaat van hierdie lêer is datum tyd spasiëring Wingdings toepassing tot geldeenheid-kaarte van toepassing tot tydraamwerk-vlae beskrywing lyn 1 beskrywing reël 2 waar beskrywing lyn 1 NY-time geldeenheid impak gebeurtenis-Beskrywing van grand VF-ID beskrywing reël 2 A: werklike F: voorspelling P: vorige R: hersiene uit (2) die backup. csv lêer dis geskep deur dieselfde proses (ook NY tyd). Die lêer bevat al nuusgebeure terug na Jan 1,2007 (waarskynlik geen voordeel om 'n EA dis die handel in reële tyd, al is). Formaat is quotdatequot, quottimequot, quotcurrencyquot, quotdescriptionquot, quotimpactquot, quotactualquot, quotforecastquot, quotpreviousquot, quotrevised fromquot, quotwingdings symbolquot, quotlevelquot, quotspacingquot, quotFF idquot (3) te skep jou eie uitvoer lêer deur die oprigting van OutputFile ltfilenamegt In hierdie geval, velde is uitloop in die volgende volgorde: die datum / tyd, geldeenheid, beskrywing, impak, werklike, voorspelling, vorige, hersiene uit dit het die voordeel dat jy die formaat van elke uitset veld baie buigsaam kan aanpas, en ook die DateSourceMT4Local parameter om uitset enige van NY datum / tyd, GMT, MT4 tyd, of plaaslike tyd. Hoe dikwels jou uitvoer lêer kry (oor) geskryf word bepaal deur die RefreshEveryXMins parameter instelling. Sien die Woord doc aan post 1 vir volledige besonderhede. Maar. Al die opsies is afhanklik van die veronderstelling dat jy die bestuur van die aflaai News script so dikwels as wat jy nodig het up-to-date data (Theres geen manier om te weet presies wanneer die kalender data is verander, dit wil sê wanneer die quotActualquot aangekondig waarde is gepos , sonder om dit te laai). Tensy jy 'n manier om 'n beroep hierdie script in jou EA, en om dit die toepaslike parameters kan vind, sal dit nodig het om 'n handleiding proses (wat, gegewe jou handel uitgang-gebaseerde vereiste, ek dink is 'n groot probleem) wees. As jy daarin slaag om jou EA noem dit voortdurend, dan kan dit potensieel oorlaai die VF bedieners (moontlik aangaan die toorn van die VF webmasters). En in elk geval, met 'n paar van die hoë impak aankondigings, die prysstygings voorkom feitlik onmiddellik, vandaar die effek op jou handel P / L sou lank voor voordat die VF kalender kry opgedateer met die quotActualquot waarde. Ek neem aan dis hoekom baie EAS is geprogrammeer om ambagte voor sekere geskeduleerde announcements. forex nuus kalender v.3.0 GT Findforex nuus kalender v.3.0Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex nuus kalender v.3.0 forex nuus kalender v.3.0 GT Findforex verlaat nuus kalender v.3.0Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex nuus kalender v.3.0 forex nuus kalender v.3.0 GT Findforex nuus kalender v.3.0Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex nuus kalender v.3.0 forex nuus kalender v.3.0 GT Findforex nuus kalender v.3.0Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex nuus kalender v.3.0 forex nuus kalender v.3.0 GT Findforex nuus kalender v.3.0Online Forex Trading kriminele forex nuus kalender v.3.0 GT Findforex nuus kalender v.3.0 Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex nuus kalender v.3.0 forex nuus kalender v.3.0 GT Findforex nuus kalender v.3.0Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex nuus kalender v.3.0 forex nuus kalender v.3.0 GT Findforex nuus kalender v .3.0Online Forex Trading kriminele Forex Trading Ons forex nuus kalender v.3.0 Artkel forex nuus kalender v.3.0 Ingesluit sal jy 'n paar feite wat jy moet aanvaar of jy is nie wen by forex vind, so check dit uit en kyk of jy kan slaag in die wêreld se mees excting belegging 1. markte is nie Wetenskaplike As jy dink jy kan wen by forex deur die toepassing van wetenskap vergeet nie. Wetenskaplike teorieë hoef en sal nooit werk nie, want die mens die prys van enigiets te bepaal en hulle hoef te skuif na wetenskaplike kriteria 2. Verwag lang tydperke van verliese nie saak watter stelsel jy gebruik jy bo gaan hê periodes van drawdown wat duur vir weke of maande so kry gereed vir hulle en word geestelik voorberei om hulle te neem. 3. Geld Trading is riskant Die meeste mense dont like risiko en is mislei deur verskaffers wat probeer en sê vir hulle hulle kan handel met 'n lae risiko en 'n gereelde inkomste Ignoreer hierdie raad. Die feit is: Hoe groter die beloning hoe groter die risiko risiko gaan met beloning suiwer en eenvoudig. As jy dit nie soos die neem van risiko's vergeet forex. 4. Jy kan sukses te koop Jy sal baie van die verskaffers en belowe om jou sukses te gee te sien, maar die werklikheid is hulle kan nie. Die meeste staatmaak op advertensie kopie met geen bewyse dat hulle enige geld vir hulself Moenie val for. Disclaimer en Risiko Waarskuwing gemaak. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte Reserved.8482Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-)


No comments:

Post a Comment